Ще опиша накратко симптомите(ако някой ги забележи не трябва да чака) защото се скапа буквално за минути и ме остави безпомощен на пътя.Направи ми впечатление ,че когато натисна по- рязко газта ускорението на колата се забавя с няколко секунди,и при леко отнемане на газта се ускоряваше веднага,за съжаление не му отдадох необходимото внимание,просто регистрирах фактите в главата си и евентуалните няколко причини за това забавяне на ускорението.Покарах така ден два и съединителя изведнъж изчезна,включвах си на скорост спокойно без да натискам педала,колата не реагираше ,при подаване на газ само се форсираше.Всички класически синдроми на буксуващ съединител,дори не помръдваше,без газ вървеше с около 20км. В сервиза ми сложиха комплект Рикамби,избора беше мой от няколко варианта ,които ми предложиха, на стария феродов диск феродото е тънко почти като вестник притискателния диск се е надрал и малко посинял ,някои от краищата на пружините са леко счупени(на притискателния), лагера изглежда добре ,но има пукнатини.Стария диск е Валео вероятно оригиналния.Цялата процедура по смяната я направих в Пазарджик,стана за няколко часа,изключително доволен съм от посрещането и работата на хората там.И не на последно място получих гаранция.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смених съединителя
Collapse
X
-
Смених съединителя
Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:07.Не всички, които се скитат, са изгубени.Тагове: Няма
-
Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщениеНе разбрах - колко парички отне процедурата?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от kali Покажи съобщениеима и ефтин вариант със смяна само на феродовия дискFiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
И трите компонента на съединителя (феродов диск,притискателен диск и аксиален лагер)са направени така ,че ресурсът им на експлоатация да е почти еднакъв.Ако човек не се интересува какво кара (като техническо състояние)може да си накове диска на съединителя и накладките на спирачките ,не е технически невъзможно.И ще управлява собствения си ковчег доволен ,че е сключил добра сделка.Повечето от вас знаят, че феродото се произвежада с различна твърдост,ако не уцелиш случайно твърдостта ще имаш вечен феродов диск(неизносващ се) и ще сменяш само маховика... отвреме на време .Имам техническо образование,смятам се за горе -долу за технически грамотен и не бих се занимавал с коване на феродо, работата по смяната си е доста и при поставяне на нов си решаваш проблема за хиляди колометри напред.Не агитирам никой,просто така мисля.Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:58.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Купих автомобила с накован феродов диск и миналата седмица пак го наковах. Съединителя е оригиналния сложен от производителя. Струва 40лв. в Благоевград за наковаването, а смяната сам я направих. Много е важно кой и как ще го накове. Някой пита за адерс ................ . Много съм доволен от изработката, феродото сами си го произвеждат, рециклират и амортисьори като имат стенд и сменят сенеринги о-пръстени ако трябва и пръта.
Поздрави.Last edited by gigi; d.m.y г., 09:47.Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140HP
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеЩе опиша накратко симптомите(ако някой ги забележи не трябва да чака) защото се скапа буквално за минути и ме остави безпомощен на пътя.Направи ми впечатление ,че когато натисна по- рязко газта ускорението на колата се забавя с няколко секунди,и при леко отнемане на газта се ускоряваше веднага,за съжаление не му отдадох необходимото внимание,просто регистрирах фактите в главата си и евентуалните няколко причини за това забавяне на ускорението.Покарах така ден два и съединителя изведнъж изчезна,включвах си на скорост спокойно без да натискам педала,колата не реагираше ,при подаване на газ само се форсираше.Всички класически синдроми на буксуващ съединител,дори не помръдваше,без газ вървеше с около 20км. В сервиза ми сложиха комплект Рикамби,избора беше мой от няколко варианта ,които ми предложиха, на стария феродов диск феродото е тънко почти като вестник притискателния диск се е надрал и малко посинял ,някои от краищата на пружините са леко счупени(на притискателния), лагера изглежда добре ,но има пукнатини.Стария диск е Валео вероятно оригиналния.Цялата процедура по смяната я направих в Пазарджик,стана за няколко часа,изключително доволен съм от посрещането и работата на хората там.И не на последно място получих гаранция.Last edited by andro88; d.m.y г., 16:30.Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
474лв. ми се виждат малко за хубав съединител за 2.4ЖТД. Мен ме офертираха за подсиленото Валео което излиза около 700лв. Мисля такъв да избера когато се наложи , а то ще е скоро....
Къде го сменя ако не е тайна, понеже аз често съм в Пазарджик, да отидя да проверя мен колко ще ме офертират за това което искам.
ПоздравиUnder 400bhp makes baby jesus cry.
(so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)
Comment
-
"Наковаването" не е мисия невъзможна стига притескателния да е добре също и феродовия да е годен за тази процедура и ако всичко е както трябва нещата изкарват по 70-80 000 а по някога и повече...и преди съм писал по този въпросПървоначално публикувано от dimo Покажи съобщениеПо евтино е ако притескателя е добър дасе подмени само феродовия и лагера.
Най евтиния вариант е с наковаване на феродо излиза между 20 ,30 (двайсет,трийсет ) лева знам че се га веднага ще го обявите за ерес но не е .
В Пловдив близо до работата ми има един сервиз с един майстор, (умишлено спестявам имена за да не правя реклама ) който от години (поне 20 )само това прави -кове съединители на коли ,камиони и автобуси работи много качествено използва немско и турско феродо по желание на клиента.Такситата знаете как се карат душмански, са му чести клиенти-изкарват по 80-100 хиляди км пробег със неговото феродо !
Това може да е е един бюджетен вариант по врем на криза особенно подходящ за по стари коли нищо че съм го виждал да прави и на значително по нови.Last edited by dimo; d.m.y г., 23:54.sigpicAlfa 155 2.0 16v
Comment
-
Първоначално публикувано от Hassel Покажи съобщение474лв. ми се виждат малко за хубав съединител за 2.4ЖТД. Мен ме офертираха за подсиленото Валео което излиза около 700лв. Мисля такъв да избера когато се наложи , а то ще е скоро....
Къде го сменя ако не е тайна, понеже аз често съм в Пазарджик, да отидя да проверя мен колко ще ме офертират за това което искам.
ПоздравиLast edited by lordliness; d.m.y г., 12:29.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеВ сервиза ми предложиха съединители от тази цена(474лв.) докъм 700лв и нагоре-преди това си търсех сам по магазините и в интернет ,но техните цени бяха по- добри,реших да ползвам съединител закупен от тях за да имам гаранция на труда и материалите.Ако някой се интересесува ще му пратя номера на сервиза на лично.166, 2.4 JTD'00
Comment
Comment