Известие

Collapse
No announcement yet.

Смених съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смених съединителя

    Ще опиша накратко симптомите(ако някой ги забележи не трябва да чака) защото се скапа буквално за минути и ме остави безпомощен на пътя.Направи ми впечатление ,че когато натисна по- рязко газта ускорението на колата се забавя с няколко секунди,и при леко отнемане на газта се ускоряваше веднага,за съжаление не му отдадох необходимото внимание,просто регистрирах фактите в главата си и евентуалните няколко причини за това забавяне на ускорението.Покарах така ден два и съединителя изведнъж изчезна,включвах си на скорост спокойно без да натискам педала,колата не реагираше ,при подаване на газ само се форсираше.Всички класически синдроми на буксуващ съединител,дори не помръдваше,без газ вървеше с около 20км. В сервиза ми сложиха комплект Рикамби,избора беше мой от няколко варианта ,които ми предложиха, на стария феродов диск феродото е тънко почти като вестник притискателния диск се е надрал и малко посинял ,някои от краищата на пружините са леко счупени(на притискателния), лагера изглежда добре ,но има пукнатини.Стария диск е Валео вероятно оригиналния.Цялата процедура по смяната я направих в Пазарджик,стана за няколко часа,изключително доволен съм от посрещането и работата на хората там.И не на последно място получих гаранция.
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:07.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

  • #2
    Не разбрах - колко парички отне процедурата?
    безплатни обяви
    Моята 166

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ACEHOB Покажи съобщение
      Не разбрах - колко парички отне процедурата?
      474 лв-съединител,120лв.- труд
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        има и ефтин вариант със смяна само на феродовия диск

        Comment


        • #5
          Мислиш ли ?
          То значи било пълно с олигофрени!
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #6
            А KALI я кажи къде се продава само феродо ?Че искам да си купя едно!
            5 Ланчии зад гърба си!
            И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kali Покажи съобщение
              има и ефтин вариант със смяна само на феродовия диск
              Аз пък знам един пич къде наковава феродо и си караш със стария диск.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                И трите компонента на съединителя (феродов диск,притискателен диск и аксиален лагер)са направени така ,че ресурсът им на експлоатация да е почти еднакъв.Ако човек не се интересува какво кара (като техническо състояние)може да си накове диска на съединителя и накладките на спирачките ,не е технически невъзможно.И ще управлява собствения си ковчег доволен ,че е сключил добра сделка.Повечето от вас знаят, че феродото се произвежада с различна твърдост,ако не уцелиш случайно твърдостта ще имаш вечен феродов диск(неизносващ се) и ще сменяш само маховика... отвреме на време .Имам техническо образование,смятам се за горе -долу за технически грамотен и не бих се занимавал с коване на феродо, работата по смяната си е доста и при поставяне на нов си решаваш проблема за хиляди колометри напред.Не агитирам никой,просто така мисля.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:58.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #9
                  Купих автомобила с накован феродов диск и миналата седмица пак го наковах. Съединителя е оригиналния сложен от производителя. Струва 40лв. в Благоевград за наковаването, а смяната сам я направих. Много е важно кой и как ще го накове. Някой пита за адерс ................ . Много съм доволен от изработката, феродото сами си го произвеждат, рециклират и амортисьори като имат стенд и сменят сенеринги о-пръстени ако трябва и пръта.
                  Поздрави.
                  Last edited by gigi; d.m.y г., 09:47.
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD 140HP

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Ще опиша накратко симптомите(ако някой ги забележи не трябва да чака) защото се скапа буквално за минути и ме остави безпомощен на пътя.Направи ми впечатление ,че когато натисна по- рязко газта ускорението на колата се забавя с няколко секунди,и при леко отнемане на газта се ускоряваше веднага,за съжаление не му отдадох необходимото внимание,просто регистрирах фактите в главата си и евентуалните няколко причини за това забавяне на ускорението.Покарах така ден два и съединителя изведнъж изчезна,включвах си на скорост спокойно без да натискам педала,колата не реагираше ,при подаване на газ само се форсираше.Всички класически синдроми на буксуващ съединител,дори не помръдваше,без газ вървеше с около 20км. В сервиза ми сложиха комплект Рикамби,избора беше мой от няколко варианта ,които ми предложиха, на стария феродов диск феродото е тънко почти като вестник притискателния диск се е надрал и малко посинял ,някои от краищата на пружините са леко счупени(на притискателния), лагера изглежда добре ,но има пукнатини.Стария диск е Валео вероятно оригиналния.Цялата процедура по смяната я направих в Пазарджик,стана за няколко часа,изключително доволен съм от посрещането и работата на хората там.И не на последно място получих гаранция.
                    Аз минах по същата процедура, в същия сервиз и ден. Даже ги бяха паркирали една до друга като си взех моята. При мен имаше и омекнали пружини на демпферния маховик с около 5мм луфт в ляво и дясно, но за сега оставам с него. Присъединявам се към Lordliness към оценката му за сервиза. И аз сложих Рикамби и се надявам да издържи дълго. Смених и горна помпа на съединителя и мисля , че с тоя възел приключих. С който и да съм говорил на тая тема,мнението е едно-точно както Lordliness каза- ако сменяш-сменяй комплекта. Другото е отбиване на номер и често пъти излиза по солено
                    Last edited by andro88; d.m.y г., 16:30.
                    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                    Comment


                    • #11
                      474лв. ми се виждат малко за хубав съединител за 2.4ЖТД. Мен ме офертираха за подсиленото Валео което излиза около 700лв. Мисля такъв да избера когато се наложи , а то ще е скоро....

                      Къде го сменя ако не е тайна, понеже аз често съм в Пазарджик, да отидя да проверя мен колко ще ме офертират за това което искам.

                      Поздрави
                      Under 400bhp makes baby jesus cry.
                      (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                      Comment


                      • #12
                        "Наковаването" не е мисия невъзможна стига притескателния да е добре също и феродовия да е годен за тази процедура и ако всичко е както трябва нещата изкарват по 70-80 000 а по някога и повече...и преди съм писал по този въпрос
                        Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                        По евтино е ако притескателя е добър дасе подмени само феродовия и лагера.
                        Най евтиния вариант е с наковаване на феродо излиза между 20 ,30 (двайсет,трийсет ) лева знам че се га веднага ще го обявите за ерес но не е .
                        В Пловдив близо до работата ми има един сервиз с един майстор, (умишлено спестявам имена за да не правя реклама ) който от години (поне 20 )само това прави -кове съединители на коли ,камиони и автобуси работи много качествено използва немско и турско феродо по желание на клиента.Такситата знаете как се карат душмански, са му чести клиенти-изкарват по 80-100 хиляди км пробег със неговото феродо !
                        Това може да е е един бюджетен вариант по врем на криза особенно подходящ за по стари коли нищо че съм го виждал да прави и на значително по нови.
                        Last edited by dimo; d.m.y г., 23:54.
                        sigpicAlfa 155 2.0 16v

                        Comment


                        • #13
                          Здр. Андро,моят маховик е бил с добри пружини,усещаш ли някакви нередности при този луфт на пружините или всичко си е нормално?Имаш страхотни джанти .
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Hassel Покажи съобщение
                            474лв. ми се виждат малко за хубав съединител за 2.4ЖТД. Мен ме офертираха за подсиленото Валео което излиза около 700лв. Мисля такъв да избера когато се наложи , а то ще е скоро....

                            Къде го сменя ако не е тайна, понеже аз често съм в Пазарджик, да отидя да проверя мен колко ще ме офертират за това което искам.

                            Поздрави
                            В сервиза ми предложиха съединители от тази цена(474лв.) докъм 700лв и нагоре-преди това си търсех сам по магазините и в интернет ,но техните цени бяха по- добри,реших да ползвам съединител закупен от тях за да имам гаранция на труда и материалите.Ако някой се интересува ще му пратя номера на сервиза на лично.
                            Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:29.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              В сервиза ми предложиха съединители от тази цена(474лв.) докъм 700лв и нагоре-преди това си търсех сам по магазините и в интернет ,но техните цени бяха по- добри,реших да ползвам съединител закупен от тях за да имам гаранция на труда и материалите.Ако някой се интересесува ще му пратя номера на сервиза на лично.
                              Специаллно за наще 166-ци никак не е добре да се доверяваш на сервиз да ти избере съединителя, защото има едни, дето са за 147/156, които пасват, но не доживяват дълбока старост. Писано е доста по въпроса. Искрено ти желая да не са те наредили с такъв, но препоръчвам на колеги, на които им предстои такава процедура сами да си купуват дъединителите, или поне да се интересуват и да видят какво точно им се слага
                              166, 2.4 JTD'00

                              Comment

                              Working...
                              X